3/20/2013

ANNE! BEN ANNE OLDUM.

                                   Anne ,annem ,anneciğim , ben anne oldum.
         Evet o her zaman hayalini kurduğumuz bebek şu an kollarımda .
Çok güzel ,yumuk yumuk elleri var ,sanki bana benziyor.Adını Tuna koyduk.
Kız olsaydı biliyorum istemezdin ama sana o kadar yakışan senin o güzel adını koyacaktım. SEVGİ.
 Asabi çatık kaşlı ,ama çok masum bir erkek oldu işte.
          Biliyor musun sana yine çok ihtiyaç duydum. Hamileliğim boyunca zaten hep aklımdaydın ama en çokta hastaneye en son bebebeğime kavuşmak üzere gidişimizde çok ama çok aradım etrafımda seni.Hatta bakındım da , belki hayattayken en çok arzu ettiğin şeyi görmek için çıkıp gelirsin diye. Ama yoktun.
Ama ben dayanamadım ağladım anne ayaklarım zor geçerken girişten. Meğer ne zormuş sensizlik ya da en çok yanımda olman gereken andı belki . Sonra babamın kırmızı dolu dolu gözlerini görünce sende yaptığım gibi güçlü olmak zorundaymışım gibi yine içime akıttım göz yaşımı, babama sarıldım. sonra girdim içeri.
Ya sen nasıl muhteşem bir insanmışsın.Doktorumuz zaten senin çalıştığın doktordu.Çok üzülmüştü kaybına .Ama beni en çok şaşırtıp onure eden ise ameliyatım boyunca benle ilgilenen ebenin beni sana benzeterek tanıması ve senin hakkında konuşmamız.Çok ama çok üzüldü.Benim küçüklüğümü kardeşimi,nasıl fedakar bir  insan olduğunu söyledi bana bebeğim alınırken.Nasıl güzel ve çok nadir bir insan olduğunu anlattı bana ve ameliyathanede olan herkese.
Aslında sen işte o anda benim yanımdaydın taki odaya çıkana kadar .
          Hatta hamileleğim son ayında Berrin teyzeyle karşılaştık bir  bebek mağazasında beni görür görmez ağlamaya başladı.Senin o halimi görmeyi ne kadar çok istediğini.Arkadaşların en safı en temizi en güzeli olduğunu .hala eskilerle bir araya geldiklerinde seni andıklarını anlattı.Salya sümük ağladık anne o kalabalığın içinde.
           Sen derdin ya anne olunca anlarsın gerçekten de anne olunca seni daha iyi anladım.Verilen emekleri uykusuz geceleri.Loğusalığım süresince Tuna ağladı ,ben ağladım.Tunam gaz sancısına ben sana ağladım anne.Nerdesin haksızlık bu diye isyan etmek geldi içimden ama sonra yinede şükrettim 26 yıl doya doya yaşayabildiğim  için seni.Ah annem ah yerin asla doldurulmayacak.Hep özleyeceğim.Tunam'a seni anlatacağım.Hayatta olsaydın ne kadar şanslı bir çocuk olacağını ,onu ne kadar seveceğini, nasıl çılgın bir annaneye sahip olacağını anlatacağım.Yavrum seni bilerek büyüyecek annem.
          Bazen hala kıvrılıp koynuna girmek istiyorum,kokunu içime çekmek,seni sımsıkı sarmak ,sana sığınmak istiyorum anne. Umarım kokum senin gibi olur annem.Senin gibi anne olabilirim annem.Ben seninle hala gurur duyuyorum oğlumda benimle gurur duyar annem.
               Bu arada doğum günün kutlu olsun annem.Ne olur hep yanımızda ol,doğum esnasındaki gibi kendini hissettir annem.Şimdilik benden bu kadar seni çok ama çok seviyor ve çok özlüyorum.Burdan taaa oralara Tunam'ın mis kokuları gelsin annem.......
             

13 yorum:

Elidaa dedi ki...

Şu an ağlaya ağlaya yorum yazıyorum hemde iş yerinin ortasında meraklı bakışlara aldırmadan..onlar yine bir gönül sancısı, bir tartışma veya alışılagelmiş aylık bayan sendromundan kaynaklandığı düşünecekler muhtemelen ağlamamın ama bu yazı gönül yangınlarının,özlemlerin,sendromların en büyüğü ...eminim annen seni ve dünyalar tatlısı torununu mutluluk içinde seyrediyordur bir yerlerden ..:( Nur içinde yatsın eminim bu kadar güzel anlattığın annen gibi sende çok iyi bir anne olmuşsundur ..

ömür dedi ki...

okurken duygulandım çok içten yazmışsınız maşallah oğlunuza da sevgiler

Fido dedi ki...

İyi ki doğdun Sevgi teyze, iyi ki bu dünyada güzellikler bırakıp gittin. Ne mutlu sana! :) Tuna çook güzel bi bebek,ilk günden beri çepil çepil bakıyor maşallah.Mehtap da 9 tane çocuk büyütmüş gibi, annelik konusunda çok yetenekli, herşeyi kendi hallediyor, kavrayıveriyor Tuna'yı vallahi, sen hiç merak etme.
Her nerdeysen huzurla uyu Sevgi teyze.
Hoşçakal,

Fido <3

Kuzununannesi dedi ki...

suan aglamaktan hanı denır ya ıcım cıktı canım benım ya ne yaptın ayyyy :(((( allahım saglıkla buyutmenı nasıp etsın Tunacıgı

minikkus dedi ki...

doğum günün kutlu olsun melek anne! ben hep benim annem dünyadaki en melek anne derdim ama demekki sen de benim annem gibi saf temiz ve kocaman kalpliymişsin.. ne mutluki ardında dost canlısı bir evlat bırakmışsın bize ^.^
yattıgın yerde huzur içinde uyu! bu akıttıgım gözyasları da seni bukadar çok seven bi evladın oldugundan etkilenmemdendir..

Unknown dedi ki...

canım benim çok duygulu anlar yaşattın şu anda bana, sana teşekkür ederim.Annem ve Annen huzurlar içinde uyusunlar.Anne kokusu asla unutulamaz canım.Benim burnuma hep kokar anneciğimin o huzur,güven,sevgi yaydığı kokusu.......Mekanları Cennet olsun.

mismet dedi ki...

Elida;cnm o kadar güzel ifade etmişsinki duygu hallerini.evet ağlama kolay kolay kimse için seni üzen hiç birşey için ölüm acısının üstüne acı yok.KAlp kırıklığına neden olanları sen kır boş ver hatta at gitsin.senden kıymetli değil.seni çok öpüyorum .Anneciğini öp yerime...

mismet dedi ki...

ömür inandı;teşekkürederim ömür iyi dileklerin için.

mismet dedi ki...

Fido;Ah Fido ah keşke yaşasaydıda görseydi.ama kısmet değilmiş.Nimet teyzede annem gibi çok benziyor.kıymetini bil kuzum.O da çok fedekar,anaç...

mismet dedi ki...

kokoşkelebek;Yasom ağlama ağlama ,ben iyiyim ama senin annenle olan ilişkini biliyorum bloğunda okumuştum.Çok özenmiştim hatta yorum bile bırakmıştım.Tıpkı annemle olan ilişkimiz gibi.Annenin keyfini çıkart bol bol resim çekil.Çok çoköp .bide benim için kokla:))

mismet dedi ki...

minikkuşum;seni yerim ya ne güzel yazmışsın sen öyle.anneciğini tanımayı çok isterdim.Beni bidaha duygulandırdın.Seni ve anneni çok çok öpüyorum asim.Birgün inşallah tanışmak dileği ile benden slm söylesene:)

mismet dedi ki...

Serap ileri;ay hala ağlayacağım yani şuan nerdeyse arasan açmam yani koparım diye o kadar .Babannem ve annem ikiside canım benim .ikisininde kokusu burnumda keşke biraz daha bizlerle olabilselerdi.Seni çok seviyorum halacım .iyiki varsın.

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

zaten ailesine özellikle anne babasına çok düşkün bir evlat olarak ben deniz...hamıle olduktan sonra annem gözümde ayrı bir boyut kazandı...sanırım bu doğumdan sonra tavan yapacak...:) hep yanımızda olsunlar allah sağlıklı uzun ömürler versın annemize-babamıza canım...analık babalık çok başka bişiy...