1/11/2012

GELİN OLDUM :))

7 Kasım'da başladık mı bir hikayeye.


 Tam dört yıl nişanlılıktan sonra sonunda erdik muradımıza.Ohhh ne güzel eve kocamla istediğim saatte gidebileceğim,soğuk akşamlarda arabadan inerken ay keşke sıcacık evimizde birlikte uyusaydıklar yağmurlu günlerde rahat br ev olmadığı için arkadaşlarla devamlı dışarı toplantıları,Geç biten sinem saattlerinden sonra ayy hadi aşkım geç kaldım çabuk gidelim abowww babam ne dicek tasaları olmayacaktı.sonunda evlendik.
Evet güzel birşey sevdiğinle aynı evi paylaşmak.hatta İlk dışarı eğlenmeye çıkışımızda gece saat 4 de eve gelince bir garip oldum.Aman eve geç kaldım derdi olmadığı halde kendimi garip hissettim.böyle bi sürü eğlencesi var ama gel gelelimmmmmmm YEMEK,ÜTÜ,ADAMA İLGİ,TEMİZLİK SOFRA TOPLA BULAŞIK MAKİNASINA KİRLİLERİ KOY TEMİZLERİ YERLEŞTİR,PC İÇİN SIRA BEKLE ,BEN BU YEMEĞİ SEVMEMLER,BU DİZİYİ İZLEMEMLER.......ayyy bunun gibi doluuuca şeyyyy.Bu ne lan kölemiyim ben diye isyan edecem yakında.Hayat mı be bu iki ayda bıktım vallahi.
     Bi de erkekler derler ya Oğlum bekarlık sultanlıktır evlenme dur hemen bekle diye.YALANNNNNNNNN.Yemin ederim kafalarına yerden taş alıp fırlatasım geliyo.Yalana bakkk asıl bekarlık sultanlıktır diye kadınlara denir.evde anne baba.ohhhh  hiç bir dert tasa yok eve gelince yemeğin hazır elbisen yıkanıyor ütüleniyor temizlik yapılıyor.bide kızım işten geldin sen yorgunsundur al çayınıda iç dinlen bir güzel.Erkekler zaten evlerinde de aynı moddalar.Ay aman neyse iki ayda ne dırdırcıyım demiii yaa ama napim yoruluyorum bende beeee.
   Neyse kölelik başlayacağım arife gününden sevgili FİDOmun elinden çıkan pozlardan paylaşmak istiyorum sizinle.

























33 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

ay ne güzel yazmışın sen ya
kızm bak ben bu düğün işini ileri alcam ona göre
sana tamemen katılıorm sanki evlennce hayatlarında bi değişme oluo;)
bu arada çok güzel gelin olmuşun canm
kına yazınıda bekliorum;)
çok yardmcı oluo inan bana

mismet dedi ki...

pembe mor alg;ayyy canımm en güzelide kına biliyomusun.ben kınamı daha çok sevmiştim.Belkide daha samimi bir ortam diye.Kız kıza çaldık oynadık kudurduk.aman erkeklerede bakma sen ilk günden dur ben hizmet edeyim moduna da sakın girme.hem hizmet et hem de çaktırmadan sana hizmet ettir.Nasıl başlarsan öle gider bebişim.Bak senin son bir ayınıda iple çekiyorum.aklına ne gelirse sor tamam mı.öptüm mavişim pempem algim:))

Fido dedi ki...

ahahah..aynen öyle orti,hayat erkeklere güzel,bir de evlenmektan korkan,şikayet eden onlar..ben de yaşasın bekarlık diyorum!!hayır böyle diyoruz bir de çocuk için ölüyoruz,biz de dengesiz miyiz neyiz :)) önce evdeki çocuğu mu büyütmek lazım acep!! :)

üzüm kuşu dedi ki...

kz dayanışması buna derler heralde :) belli bi süreden sonra alışılır diye düşünüyorum ama hiç bir fikrim yok :) çok güzelsin buarada:)

mismet dedi ki...

fido-land;bacım hele şu çocuğu bir alayım ben karnıma gör bak sen ne işkenceler çektireceğim.Yaşasın kötülükkkk.muhahahahaah:))

mismet dedi ki...

cemre;cnmmmm elbet alışılacak ama yok yok ya bana göre değil 30 yıl yatmışım uyumuşum gezmişim tozmuşum Sonrada al hopp sana koca buna ii bak demişler.;)neyse bizde bakacaz artık napalım.Bu arada darısıda sana olsun diyorum güzelimmmm...

mamba dedi ki...

vayyy hakkaten erken başlamışsın dırdıra:D evet evlilik kadına ekstra yük bu bir gerçektenn,ama bu gelinlikli fotilerini görünce eminim yumuşuyosundur:D harika bir gelin olmuşsun posların çok neşeli ve rahat görünüyosun heycan durumu nasıldı? öptüm:)

Duygu Senyurek dedi ki...

Tebrikler cnm cok guzel bir gelin olmussun:) ah ahh dugun gunum aklima geldi ne ozel birgundu:)) operim mutluluklar

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Evlilikle ilgili düşüncelerim pek iç açıcı olmadığı için bu konuya değinmiycem ama fotolar muhteşem:) Keşke herşey fotolardaki gibi olsa:) Fidomun da eline sağlık.

mismet dedi ki...

mamba;mambacım canım cicim öncellikle çok teşekkür ederim düğün günü kendimi kuaförüm Umut'un ellerine bıraktım.ewet resimleri görünce bidaha evlenesim geliyo hatta 40 gün 40 gece olsada ben de istediğim bütün gelinlikleri giysem:)
bu arada ben 0 heyecanlı bir kızım ya hiç heyecan yapmadım ama acayip komik bir anım var(wc)hem de bomba gibi.burdanda anlatılırmı bilmemki ona özel post yapmam lazım.hahahhah:)))muck muck muckkk

mismet dedi ki...

khaleesi style;çok sağol canım ewet bir insanın tek başına özel olduğu bir gün hem de ne güzel bir gün allah herkese nasip etsin.hep birlikte mutlu oluruz inşaallahh.çok öptüm cicim.

mismet dedi ki...

alışveriş danışmanı;aaaaaaa reyhancımm bu ne hiddet bu ne celal bebişim sen rahat neşeli bir insansın.Tabi aldın kocayı yaptın iki çocuğu şimdi bize üstü kapalı kötülüyosun.banane bende yapacam.Ama bahadır adının geçtiği her postu büyük bir hevesle okuyorum.Hatta sen biz yeni gelinlerin o hassas duygularına dokunan sesiz çığlığımızsın.amannn kop reyhancım kim tutar seni:))takipçinim.

mismet dedi ki...

alışveriş danışmanı;bende maşallah bir yorumda daldan dala atlamışım.anlamışsındır ama sen beni:p

zeys dedi ki...

Hahaha okurken kendimi buldum yazinda..bende katiliyorum erkekler evlenince resmen rahata kavusuyolar biz ise annemizin evinde yapmadigimiz onca seyle basbasa kaliyoruzzz;)

mismet dedi ki...

zeys;dimi ya şekerim daha dur sen neler var neler:))

chfashiontrend dedi ki...

çok güzel yazı olmuş...Ömür boyu böyle güzel günlerin olsun..
Gelinlikçok güzel...sevgiler.

mismet dedi ki...

chfashiontrend ;teşekkür ederim canımcım.

minikkus dedi ki...

fidomun ellerine saglık ne güzel kareler yakalamış afferim ona. allah bir yastıkta kocatsın, bir ömür hep mutlu olun sıcacık yuvanızda iyşallah*.*
ulan bi ben galiba dügün fotograflarıma bakınca kendimden tiskiniyorum:P sogan rengi saclar ve 46 kiloluk bir bünyeyle resmen kurukafadan halliceydim. çok şükür şimdi toparladım, ne demişler bir dirhem bin ayıp örter ahaahah:P
öperim bebenk!

mismet dedi ki...

minikkuş;minikim kuşum bebeişim hüsnüm dadtlım kıymatlım yok be sen de güzel olmuşsundur eminim.kız gelinlik herkese yakışıyor bee .her kıza nasip olur inşallah.Koysana bakalım bi sana.görmek isterim seni beyazlar içinde nikah masasına oturdun işteee.....

elbisem kokum dedi ki...

fidonun bloğunda taaaa ne zaman gördüğüm güzel gelin burdaymışşşş :)

Söylediklerine aynen katılıyorum bana kalırsa müzmin bekar erkeklerin evlenemeyip iç rahatlatmak için uydurduğu bi laf bu bekarlık sultanlıktır lafı. bence evlilik tam da erkeklere göre bir kurum. :)Herşeyleri yapılıyo herşeyleri düşünülüyo daha ne olsun bende böyle bir dırdır yapmıştım bloğumda :) http://elbisemkokum.blogspot.com/2012/01/o-yuvay-yapan-disi-kusa-bir-cift-lafm.html

mismet dedi ki...

elbisem kokum;ayyyy çok teşekkür ederim cici gelin yorumuna.çok mutlu oldum.
hemen gelip okuyorum postunu şekerim;)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

hahahha aynen çabuk bıkmışsın şekerim,onlarda bi süre sonra rayına oturuyor mesela temizlik ve ütüye kadın alıyorsun,2 bağırış bir çıldırış hooop bi bakmışsın kocanda sana yemekde ve toplamada yardım ediyor:))olmadı isyana bağlayıp hergün dışarıda yiyorsun veee bir süre sonra kölelikden kurtuluyorsun en azından benim öyle hahaha:)))benim en büyük şansım gerçi minnoşumun çok titiz ve çalışkan olması.yani hem çalışıyor hemde eve gelip çalışıyor ev işlerinde haha:))
bu arada çok güzel bir gelin olmuşsun tatlım,bayıldım

mismet dedi ki...

pembe bakteri;sağol şekerimm tabiki benimde tatktikler var ama burdan söylemeyim bizimki okur mokur neme lazım dimi ama:p

mismet dedi ki...

pembe bakteri;sağol şekerimm tabiki benimde tatktikler var ama burdan söylemeyim bizimki okur mokur neme lazım dimi ama:p

Adsız dedi ki...

tatlım çok güzel bir gelin olmuşsun sne yaa tebrik ederim ben de.. çok yakışmış sana beyazlar ama eline o sigara denen meret hiç yakışmamışş onu içmesen süper olucaak!! darısı tüm sevenlerin başına.. Rabbim her genç kıza gelinlik giymeni nasip etsin..

ps.:blogundaki kelime doğrulamayı kaldırısan daha çok yorum alacağına eminim şekerim.. bende bloguma beklerim, Sevgiler, Seda.

mismet dedi ki...

sed;teşekkür ederim canım hatta çokkk
mersiiiiii.sigaraya gelince bırakacağım aklımda;)
bu arada ya benbu kelime doğrulamayı birtürlü kaldıramıyorummm yardımcı olurmusun pleaseeeeee

Adsız dedi ki...

tatlım normalde bu işi cüzzi bir fiyata yapıyorum ama senden bişey almicam :) şimdi kumada paneli>ayalar>yayınlar ve yorumlar>kelime doğrulama gösterilsin mi?>HAYIR ı seçersen sırasıyla bunları izleyip, başarılı olursun canım.. yapamazsan mail at bekliyorum ;)

mismet dedi ki...

sed;mersi bebişim bu kıyağını unutmayacağım:))))

Adsız dedi ki...

o kadar güzel olmussun kii :) allah ömür boyu mutlu etsin!

blogunu cok begendim. takipteyim :)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Bu güzel gelini Fido da görmüştüm ama blogu oldugunu bugün keşfettim.. Allahım bir ömür mutlu mesut etsin seni, dilerim mutlu çok mutlu olursunuz..

yeni hayat dedi ki...

ben de bugün fido' da keşfettim, fido'yu da dün keşfettim evet ben yeniyim:D süper bir gelin olmuşsun maşşallah;)

mismet dedi ki...

pembe esinti;ayy çok sağol cnm çok mutlu oldum inşallah hep birlikte mutlu olalım.

yeni hayat;ihihihi mersi şekerim.çılgon uçuk bir gelin oldum:)

Unknown dedi ki...

merhaba yeni tanışıyoruz,hayırlı uğurlu olsun :) bende 1 yıllık evliyim,ne diyosun fikrin hala aynı mı:)
ben şunu anladım,evlilikte kadın ilgi bekler,erkek hizmet :)
ah anneler ah :) onlar bu hale getiriyo erkek çocuklarını :))