3/22/2013

BEBEKLERDE PİŞİK

              En korktuğum şeydi ve başıma da geldi.Bebeğimin poposu pişti.
Bunun nedeni sanırsam ıslak mendilini değiştirmemden kaynaklı oldu.
Nivea'nın ıslak mendilini kullanıyordum,Markette onu bulamayınca eşim Prima'nınkini almış.
Nivea bana kullanırken çok kuru geliyordu.,bu durumun normal olmadığını düşünüyordum. Prima ise gayet ıslaktı.Temizlerken daha tatmin ediciydi.Islak mendille kurulayıp ,pişik kremini sürüp altını kapatıyordum.Sadece 3 gün kullandıktan sonra bebeğimin poposunda kızarıklar gördüm.Sonra her altını açtığımda bu kızarıklar yayılmaya başladı.ve sonra işte o  vahim durum yaşandı, tamamen kızarıktı.3.gün sonunda hemen ıslak mendil kullanımını kestim.Ilık su hazırlayıp sık sık pamukla altını pamukla temizleyip yumuşak bir bez parçasıyla iyice kuruladım ve günde üç kez kortizonsuz mantar ve pişik kremini geri  kalan alt değiştirmelerinde de kantaron yağını poposuna yedirdim.4.günde tamamen geçti pişiğimiz.
            Şu an uzun bir süre ıslak mendil kullanmayı düşünmüyorum. Gerçektende pamukla temizlemek daha etkili ve sağlıklı geliyor.
             Umarım sizin başınıza gelmez ama olur da gelirse sizde bebeğinize bu uygulamayı yapabilirsiniz.
Ben etkisini gördüm.
                         Bebeğinizin altı, kuru keyfi yerinde olsun........

5 yorum:

U.T dedi ki...

Abooo maşallah annişko olmuşsun :))

Bebe yazıları bile yazmaya başlamışsın.

Allah analı babalı büyütsün.Pişik geçer yahu dert etmeyin kendinize.

Adsız dedi ki...

hametan krem çok iyi gelir pişiğe ben kızımda çok kullandım.sağlıklı günler

mismet dedi ki...

Ayyy ewettt Umar olfu sonunda hatta bugün 43 gün oldu kuzum.instsgramdan bakabilirsin fotilere::))) darisida sana arkadaşım; ))

mismet dedi ki...

Teşekkür ederim aklımda artık bu kremde.;))

Mucit Anne dedi ki...

Merhaba!

Benim kızım da bugün 35 günlük ve çok kötü pişik oldu :( Uni baby kullanıyordum prima ıslak mendil aldım ve çok kötü oldu. Tesadüfen blogunuzu buldum. Tavsiyelerinize uyacağım.

Ben de bloguma beklerim. Sevgiler yeni anne...