3/18/2013

OĞLUMLA TANIŞIN...

             Evet biraz geç oldu bu haberi burdan vermek ama kuzum geldi.Bugün tam 34 gün oldu.Tuna Kemal Üsgüloğlu.Şu an 34 dedim ama hala inanamıyorum zaman ne kadar çabuk geçmiş çok minikti ,hala da minik ama bir haftalıkken Allah'ım ne zaman büyüyecek 20 günü görecekmiyiz,2 gün olunca 1 aylık bebeği olanlara imrenip bir ayı görecekmiyiz derdim.Şimdide 34 günlük 40 'ını bekliyorum.Sonraki hedefimiz 3 aylık:)Napalım o kadar minik ki kıyamıyorum.Her an elim yüreğimde.
            Yeni anne olacaklar için burdan tavsiyelerim olacak ve deneyimlerimi paylaşacağım.İnsan gerçektende çok ihtiyaç duyuyormuş bu bilgilere.

                O kadar güzel bir duygu ki .Karnında hissetmek başka , koynunda hissetmek başka.Gün geçtikçe daha bir bağlanıyorsun.Aklıma gelince gözlerim doluyo.Kokusu hiç burnumdan gitmiyor.Onun acı acı ağlma sesinde kahrolup Allah'ım ne olur onun acısını bana ver diye dua ediyorum.Uyanıkken onu izleyip mimiklerine gülmek babasıyla en büyük hobimiz oldu.Bizim oğlan biraz asabi ve babası kılıklı keyifçi ,sabırsız, ağır adam.Ben kısaca ona sen Tuna Alemdarmısın oğlum diyorum.
                 Şu an bütün dualarımın  içinde Allah'ım ne olur bu duyguyu yaşamak isteyen her kadına ver ,var.Bu duygudan mahrum kalınmamalı.
                Bundan sonra her fırsatta oğluma yaazacağım günlük yazılarımı takip etmek isterseniz http://tunamagunluk.blogspot.com/ burda olacak.
               Şimdilik iki ara bir derede hazırladığım bu yazıya son veriyorum.Kısa ve hızıca oldu,malum Tunam uyanmak üzere:)))
                                                       Hepinizi mis mis öperiz:)))))

17 yorum:

Mihrî Peri dedi ki...

MAŞALLAH öncelikle.. nazarlardan esirgesin Rabbim sizi...
oğlunuz ile kavuşmanız hayırlı olsun, Allah'ım size oğluşunuzla birlikte huzur ve sağlık dolu ömürler basip etsin inşallah.. çok tatlı o da her bebek gibi...
resimleri görünce bebeği yolda bir anne adayı olarak bende heyecanlandım doğrusu, oğluma kavuşmayı daha bir istedim sanki, çabucak geçsin şu zaman diyesim geldi...
Allahım isteyen her kadına bu güzel duyguyu nasip etsin inşallah ve yavrularımızı bize bağışlasın inşallah!

Elidaa dedi ki...

Maşallah maşallah :) Anne bloggerları gördükçe valla hemen evlenip çocuk doğurasım geliyor :) zamanı gelince allah herkese o minnoş ayaklardan nasip etsin inşallah mutlulukla sağlıkla büyüsün :)

Kararsız kız dedi ki...

Sağlıklı mutlu günlerle büyür inşallah.Hayırlı uğurlu olsun:-) Sanırım yeni blogunda izleyici kısmı eklememişsin.

Fido dedi ki...

oiiyy minnak ayaklara bak :)
asabi minik adamı öperim <3

mismet dedi ki...

mihriperi;canımmm öncelikler iyi dileklerin içn teşekkür ederim.aminnnn.cnm hiç acele etme bugünlerin tadını çıkart çok ama çok güzel bir duygu ama çokta yorucu artık bir kişi değil iki kişilik yaşıyorsun hayatı.inşallah sende vaktinde sağlıkla sıhhatle kucağına alırsın yavrunu:)))

mismet dedi ki...

Elida; ay evlen evlenn yap çocuk:)))valla kuşum önce doya doya hayatın tadını çıkart.gez toz dolaş ye iç bara git eğlenmene bak.sonra bunları özleyeceksin.:)))

mismet dedi ki...

Kararsız kız; :))) ekledim izleyici kısmını teşekkür ederim cnm iyi dileklerin ve hatırlatman için öperim kocaman:))

mismet dedi ki...

Fido; o minnak ayaklar büyüyor fido teyzesi gelde sev öp bu asabi adamı:)))

Unknown dedi ki...

canım benim bitanem...ne güzel, ne mutlu ne tatlısın...seni de tunayı da yerim ben...aynen dediğin gibi rabbim yaşamak isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu..sanırım benim de artık zamanım geldi... heyacanlanıyorum düşündükçe....

hep mutlu, çok mutlu ol aşkım..çok çok öpüyorym seniii

mismet dedi ki...

gözdenin gözünden;cnm ,gözdem güzel dileklerin için teşekkür ederim.zaten senden de güzel haberler bekliyoruz artık.haddiiii elinizi çabuk tutun tunamla aralarında çok yaş farkı olmasın:))) çok öpüyorum seni bitanem .

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Ne zamandır aklımdasın, kesin oğluşuna kavuşmuştur ondan görünmüyordur diye düşünüyordum ama bende düğün telaşında olduğum için özel bir mail atıp halini hatrını soramadım sana ve bu yazını okuyunca çok çok mutlu olurken bir yandan da kızdım kendime..

Allah'ım size bağışlasın, dediğin gibi de isteyen herkese tatdırsın bu duygusu inşAllah canım..

Kitap Eylemi dedi ki...

MaaşaAllah , Allah analı babalı büyütsün , yüzündeki gülümsemem ömrün boyunca sürsün...

GüzelGül dedi ki...

ne tatli masallah allah nazarlardan saklasin

Mein Blog/Blogum

minikkus dedi ki...

küçük adamlardan çok hoşlandıgımı söylemiştim diimi? <3 o zaman onun blogunu da severek takip etcez annesi, hadi detaylara bog bizi, biz de ögrenelim neler oluyomuş ^.^

Kuzununannesi dedi ki...

canım benımmmmmmmm masallah saglık ve huzur hep sızınle olsun :)))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

oo miniş ayağını öper teyzesi kuzum benım masallah...özlemiştik seni hoşgeldın aramıza meleğim...

bircanın renkli dünyası dedi ki...

allah nazarlardan saklasın allah analı babalı buyutsun ınsallah :D cok talı bana da beklerım ..