1/12/2012

MUTLULUĞA SEBEP Mİ GEREKİR YAWWW

      Bu bilekliği bana benim ciğerim ebuşum hediye etmişti.O kadar o kadar mutlu olmuştum ki ama neyine?
bilekliği çevirdikçe her sallanan  yerinden farklı bir obje çıkıyordu makas ,çapa,kalp,midye,deniz kabuğu ,çerçeve,kapaklı kalp.....böle bi sürü şey .Her birine baktıkça ay bu ne güzel ayy bu daha güzell ay buda çok güzel diye ölece mutlu etmiştim kendimi.

    Benim küçük şeylerden mutlu olma gibi bir yanım vardır.Aşkımın bana aldığı kinder süpriz ,arkadaşımın yazdığı küçük bir not ,o anla alakalı bir obje,bir fotoğraf,kedimin komik halleri,arkadaşlarımla içtiğim kahve....vs..




    Bi de bugün bi baktım ki şeker tadında olmuşum.Kendime de şekerim böle.
                                            Geri kalan saatlerinizin şeker tadında geçmesi dileği ile:))

24 yorum:

Fido dedi ki...

bi de o saçlarını açsan sen de beni çok mutlu edeceksin,bak hiç zor değil cidden,ufacık şeylerle mutlu oluyorum ben de :))

SvGLove dedi ki...

Ne mutlu kucucuk seylerden kocaman mutluluk doguranlara;)

Kumanda panelimde ilk resmi gorunce, 'ah seker gibi' demistim;) Seker renklerle, toprak renkleri hep iyi gecinir zaten;)

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

canım gerçekten şeker gibisin:))

minikkus dedi ki...

yani hakkaten o kadar güzel kestirmişsin de saçlarını yine toplamışsın ya pes diyorum sana bacım!:)
neyse allahtan şeker gibisin ordan yırttın;)

Unknown dedi ki...

çok sıcak bir kombin olmuş renklerin uyumu çok hoşuma gitti.Bi de fit oluşunuz. :)

Unknown dedi ki...

çok sıcak bir kombin olmuş renklerin uyumu çok hoşuma gitti.Bi de fit oluşunuz. :)

Duygu Senyurek dedi ki...

Mismetim pantolonun rengi ve sen seker gibisiniz:)

Blogger Bolat dedi ki...

Şık bir bilezik olmuş :)

Kiymet dedi ki...

Kombinin cok guzel:D sekerkiz gibi olmusun ve bilekligine bayildim=D
Sevgilerimle

mismet dedi ki...

fidoland;bebeğim fidomm yarın sana söz saçlarım açık olacam.özle beni anacım:))

svglove;canım cicim sevgim lavım ne tatlısın sen öle sana burdan bembe kalpler gönderiyorum aç pencereniiiiii....

pembebakteri;asıl sen şeker gibisin hem bakteri hem pembe:)

minikkuş;miniğim kuşum bir frikom bir sen açacam yarın saçlarımı açacamda kurtulacam:p seni seviyorum:))

Merve Yıldız MY. Fashion;mervecim yıldızım feyşınım bana fit diyene bak sende bomba gibisin kuzum:)

khaleesi style;ya seni yerim ben bu arada seni kime benzettiğimi buldum ben sanırım:))

mismet dedi ki...

bolat;teşekkür ederim bolat:)

küçük şeyler;mersi şekerim beğendiğine sevindim:)

Duygu Senyurek dedi ki...

Hahah superr:) kardesimm:))

mismet dedi ki...

khaleesi style;ozaman kim olduğunu söylüyorummmmm hani küçük sırlar dizisindeki hevein eme halisin sen :))benden başka benzeten oldumu pekiiii

Duygu Senyurek dedi ki...

Heves di mi. Ewt kuzum ya bunu soyleyen bi kac kisi oldu.demek saclari i sari yapsam yakisacak:))

mismet dedi ki...

ay yazımda nasıl gıcık çıkmış hevesin esmer hali demek istemiştim:)

pembe mor alg dedi ki...

pamuk şeker gibi olmuşun şekerim ya bayıldım

milky dedi ki...

Yüzün hep gülsün büyle.
pembe pembe nasıl cici olmuş.

mismet dedi ki...

milky;Milkim sütüm seni ben lıkır lıkır içerim bakkkk.Seviyorum seni ;)

Trendydolap dedi ki...

pantolonun rengi çok güzel. bu tür pastel tonları çok seviyorum.ayrıca kazak ve hırkandaki tonlarda çok bütünleyici olmuş.


http://trendydolap.blogspot.com

mamba dedi ki...

pembee gönlüm sendee:)) pantolonunun duruşu ne güzel ölee(bak kafiyeli yaptım hemde hehhee)

mismet dedi ki...

mamba;ne kafiyeli olmuş ama eheheh parantezin içi bile kafiyeli bebişim.
ozaman bende sana 'Hey mambo, mambo Italiano hey hey mambo mambo Italiano
Go go go you mixed up Siciliano'diyorum ve bu şarkıyı sana armağan ediyorum.

mismet dedi ki...

trendydolap;mersi şekerim takipteyim ben de seni:)))

Adsız dedi ki...

pantolunana bayıldım tam benlik :)

mismet dedi ki...

mersi cicim pudra rengi.herşey toz pembe olsun :)))