2/01/2012

Alçak ben ve güzel şarkım:))

Lise 1 ,2 ,3 neredeyse 06:45 ve ben her sabah bu şarkıyı söylerdim.

BU NE DÜNYA KARDEŞİM SEVEN SEVENE
BU NE DÜNYA KARDEŞİM BÖYLE
BİR GARİP BURUK İÇİMBİLMEM Kİ NİYE
BELKİDE SEVGİLİM YOK DİYE
 NE KÜRK İSTER BU ŞEN GÖNLÜM NE BİR HAN NEDE SARAY LAYLALALAYY
YE İÇ EĞLEN ÇOK KISA ÖMRÜN SEV ÇÜNKÜ SEVMEK EN KOLAY

 mutlu oluyordum içime sevinç doluyordu.Hatta deli ben sık sıkta oynardım.
eğlenmeyi biliyordum ya .Herkes sevgili derdindeydi ben de sınıf sınıf gezer tepeşir tozu toplar sonra onları 4'e böler benim saf salak iki arkadaşıma verirdim al o sana atmıştı sen de ona at .Sonra diğerinin yanına gider al al bak altta alma sen de ona at ben sana topladım.Sonra ben bu iki safa gülerdim üç yıl neredeyse böyle geçti biride demediki ya bi dakika bu mehtap bize oyun yapıyorrrrr.hoopppp üstüneee:)))






kim bana dayanabilirdi.bide bu iki safın ortasına geçer özellikle kış günleri tenefüslerde saat kaç diye sorardım



ve bu iki saf arkadaşım o soğukta hani eller ceketin içinde olur ya elleri çıkarır saate bakar söyler her defasında da ya nekadar uyanıksın defol çık aramızdan sen niye bakmıyorsun deyip söylenirlerdi ben de manyakmıyım hava çok soğuk ellerim üşür derdim.Ve ertesi gün ertesi tenfüs yine aynı şey
saat kaç???


AHAHAHAH yaşasın kötülük diyorum ve daha bir çok uyanıklıklarım için dostlarımdan özür diliyorum:))))

7 yorum:

Zeynep dedi ki...

ayy yazik, ellerini donuyolar... kesin bende her seferinde kanardim buna =D ama iyi fikir! =D

http://zeynnepp.blogspot.com/

Blogger Bolat dedi ki...

Saçlar, kazak ve pantalon o kadar güzel bir uyum var ki, hani cool derler ya:) tebrikler.

Kiymet dedi ki...

cok guzel gorunuyorsun canim :) rahat bir kombin olmus ;)

bak simdi o parcaya bende takildim:D bu ne dunya kardesimmmmmmmmmmmm
seven sevene...... (8)

Sevgilerrr !

chfashiontrend dedi ki...

sanırım benim de en güzel yıllarım lise yıllarımdı..sevgiler

Duygu Senyurek dedi ki...

Daha bgn aklimdan gectin,nerede bu kiz die,kalbmiz birmis&:)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

İşte ben hep o saati söyleyen oldum A.Q.!:)

deniz saatçioğlu dedi ki...

Saçlarının rengi süper olmuş canım. Kazağına da bayıldım ayrıca.

denizsaatcioglu.blogspot.com