4/21/2012

Sanırımrezil olacam ama AMANN MACER OLDU İŞTEE:))



 Hayat kısa bazen tatsız bazen tuzsuz bazen şakacı bazen yorucu bazen istekli bazen sürükleyici bazen boş bazen yetişilemez bazen zorlayıcı bazen hoca bazen test bazen öylesine.Bu aralar bana yetişilmez yorucu zorlayıcı boş ve  öylesine geliyor.Ama ne kadar zamanın bana yetmediğini düşünsemde sanırım mutluyum.Hayattan keyif almasını biliyorsan hayat bayramdır,şenliktir.
      Benim yaklaşımım olmaması gereken ama olan bişeye amannnn boş ver macera oldu demek.
bir keresinde lise son sınıftayım arkadaşlarla pikniğe dağın başına gittik bizim okul o zamanlar dağın başında olduğu için şimdi şehir o taraflara kadar taşındı yarı gençlik yarı çocuk aklımıza gittik bir yere hava güneşmi güneş sıcak mı sıcak malum Adana sıcağı.Şimdi dallanıp budaklanmış olan ağacın o zamanlar ki üç dal 10 yaprak gölgesinde piknik yaptık yedik içtik oynadık kudurduk gel gelelim yürüyerek gittiğimiz o koca uzun yolun dönüşünde benim kese içtiğimiz kola su gibi sıvılarla şiştiti de şişti tutacak gibi değilim herkes maşallah vampir gibi sanki ben tek başıma o kadar sıvı almışım erkekler bi haber önden bizim kızlar ise bana gülme krizinde yollara düştük.


      Ben artık tutacak gibi değilim kese dopdolu patlayacağım artık kendimi sıkmaktan gözümden yaş geliyo ara ara yere oyurup yoga yapıyorum gözümü kapatım hımmmmmmmmm diyorum.geçmiyo manyak şey ağlayacağım yani erkekler olmasa bide gurur var tabi ergenlik sendromu salacam oraya .

Neyse medeniyete yaklaşmaya başladıkça gözüm ev arıyo en son okula yaklaştık ama ne ben de ne kesede derman kalmadı bi de kızların gülme krizleri iyice çileden çıktık kesem ve ben:)neyse bir baktım müstakil bir ev bahçesinde teyzeler çocuklar falan oturuyolar ben dedim dayanamayacağım gidecem bu eve kızlar saçmalama salak mısın ayıp falan diyolar cık cık cık ulan buraya yapacam daha ayıbımı kalmış koştur koştur gittim dayandım valla ama ben konuşamıyorum sanki ağzımdan çıkan her harfle birlikte benim kesede sızıntılar başlıyorrrr.Neyse arkadaşım ben kem küm ederken birden ya tuvaletinizi kullanabilirmiyiz dedi ulan insanlık ölmüş mü be sanki ''afadersiniz evinizi yüklenip gidebilirmiyiz'' demiş gibi gıcık bir bakış attılar .ama ben suratlarına kusacam ,orayada salacam.biraz bakışıp düşündükten sonra ii geçin bare dediler..Dünylar benim olmuştu



 hemen gösterdiler ama ben tuvalete gidene kadar talihsiz o anı yaşadım sonunda yarısı pantolonda yarısı tuvalete.Ben bittim dedim allahım nasıl böyle eve gideceğim çıkamıyorum tuvaletten.bayılacağım stresten Hardal rengi bir kot ve ıslak rezalet yani.Daha evin kapısından çıkarken benimsalak arkadaşım beni görür görmez bastı kahkahayı.Yer yarılsada ben hop içine girsem onu orda boğacaktım tabii bu salakla düştük bizimkilerin arkasına diğer arkadaşımın sırt çantası bizdeydii onu dizimin arkasına kadar sarkıttım elimdeki poşetlerlede ön tarafı kapattım.Allahım ben bittim gülmeeee salakmısın sinirim bozuk şimdi herkes bana gülecek okul şurası çıkış saati ben bittim derken bende otobüsü görmemle ampul yandı.Resmen içine atladım yanımdaki o salak hala gülen arkadaşımla bu arada çantası bende olan arkadaşım tabi içinde cüzdanı anahtarı herşeyi olumm manyakmısınız nereye diye bağırıyor biz el sallıyoruz ve gözden kaybolduk kız cağız orda kaldı.napayım otobüs yarım saatte bir geçiyordu


İneceğimiz son durağa gidene kadar yanımdaki salak güldüde güldü.hatta inerken bana bakıp hala gülüyordu valla kıçına bir tekme atıp yere seresim gelmişti.İki durak sonrada ben indim ve 15 dakikada eve kadar yürüdüm ölece embesil gibi arkamda dizime kadar sarkıttığım okul çantasıyla.Daha sonra belki insanın üzüleceği asla hatırlamayacağı bu olayı ben sizinlede paylaştığım gibi herkesle paylaştım amannnn macera oldu işte diye.Keyif aldım yani ağlayıpta gözden mi olalım demi ama .
                            O vakit ben sanırım kenidimi birazcık sanırsam galiba rezil ettm ama
                                     AMANNNNN OLSUN MACERA OLDU diyorummmm:)))))               

19 yorum:

weps dedi ki...

elbiseni çooooookkk begendim çok yakismis o kizil saçlarina

Duygu Senyurek dedi ki...

Cok tatli olmussun kuzu bayildim aksesuarlarina
Operim

Umar dedi ki...

:)) kimse kesesine güvenmesin valla başına nerde ne geleceği belli olmuyor.İlkokulda bende wc gidene kadar kaçırıyordum :) Elbisen cuk diye oturmuş.Çok şahane gözüküyor.

minikkus dedi ki...

ahahaha o kese az dertler açmamıştır başımıza. hangimizin onunla anısı yokki zaten:))))
bu arada son fotograftaki haline bayıldım, şahane görünüyosun mehtabım, kızılderilim, oturan boğam:P ojelerini severim nan!

mismet dedi ki...

weps;teşekkür ederimmm ben de çok beğenerek almıştım bu elbisemi:))

duyguşenyürek;ihihhiih dimi nasıl güzeller daha neler vardııı aksesuar olarakkk:))

umar;ah o kese ahhhh daha ne maceralar varrrrr:)))

minik kuş;asimmmmm ya bende çok sevdimmm kolye ve elbise tarzı olarak hani şu siyah beyaz sessiz filmlerdeki kadın tiplere benzemiişimm çok gülmüştük bu halimee.ojelerimi sevme beniii sevvvv beniiiiiiiiiiiiii.öperim o tatlıcık yüzünden:))

goncaninsepeti dedi ki...

hiçç de rezil falan olmadınn, çok tatlısın hele ki tüğlü şapkan çok güzelmişş blogunun yeni izlyeisiyimm

Burcu İpek Yılmaz dedi ki...

blogunu yeni keşfettim çok eğlenceli bende beklerimmm :)


http://shoeeobsessionn.blogspot.com/

jonnachi dedi ki...

i love your dress!

bensu dedi ki...

merhabalar elbiseniz çok güzel takipteyim ;) bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler...

http://bensukaya.blogspot.com/

mismet dedi ki...

elbiseyi beğenen arkadaşlarımm elbisem polodan ve ben polonun bu tarz elbiselerine bayılıyorum.tavsiye edilir.neredeyse her sezon ayno tarzada ama başka renk ve desende tasarlıyorlar.

Merve dedi ki...

sen de güzelsin ama blogunun bannerına bayıldım :) çok iyi bir fotoğraf !

Lucija dedi ki...

Okay, to put it simply - I really love your blog. :*

XO,
L.
WLL

burbujitabebe dedi ki...

hi!!
just discover your blog!
yor pics are nice!
i follow u´!
kisses!
http://eldiariodeshyris.blogspot.com.es/

BeTwin Us dedi ki...

Mismet'cim çok talihsiz bir olaymış okurken ha dayan yetişeceksin desem de içimden hazin sona geldiğimde gülmekle üzülmek arasında kalakaldım :) ne güzel anlatmışsın içten bir şekilde.
Tüylü saç bantı ojelerinle nasıl uyumlu, çigili elbise ve inci kolye ile nosyaljik bir show girl güzelliği saçıyorsun canım adeta :))

Fashion Queen dedi ki...

elbisene bayıldım takipteyim :)


ben de seni bloğuma davet etmek isterim

sevgiler...

www.gecekiyafeti.com

Bolat dedi ki...

Kıyafetini beğendim, o şapka da cabası :))

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

aksesuarların hepsine bayıldım :)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

son fotografına bayıldım, yerim seni çok tatlısın sen...

Grace Happy dedi ki...

ıkıncı fotografın abayıldım ben