8/02/2012

BUYRUN TANIŞTIRAYIM

Tarih 27.06.2012 saat  22,30 ya şurda biyerde test vardı bozulur mozulur kullanayımda atayım dedim ve testi yapıp bekledim.Okadar çabuk ilerledi ki ve ilk çizgi çıktı sonra ben öle umutsuz bakarken birden belli belirsiz ikinci çizgi oldu ama o çizginin belirginleşmesiyle aynı oranda benim gözlerde açılıp irilişemeye başladı.

Yüzüme oldukça şapşal bir gülümse yerleşmiş haliyle
BEN:Aşkımmmmmm bi gelirmisin?
KOCA:Tv izlerken ne oldu hayatım ?
BEN: Ya bi dakika gel sen bişe göstereceğim
KOCA: Hıh geldim ne oldu hayatım gene
BEN:YA aşkım sana bişe dicemmmm diyorum veeee arkamdaki ellerimi öne çıkararak avcumdaki testi gösteriyorum o anda ellerim titriyor.Enis teste bakınca önce anlam veremiyor sonra iki çizgiyi görünce afallıyor sonra ne yani şimdi sen hamilemisin diyor sarılıp gülüşüyoruz ama ben emin olmak için adamı o saatte eczaneye yolluyorum ya hadii git bir tane daha al ama farklı marka olsun deyip.Neyse geliyor ve bir daha yapıyoruz.

Evet test pozitif Aile olacağız:)))
O anda bu haberi herksle paylaşmak istiyorum ama kesinleşmeside lazım çok az özel birkaç kişiyle paylaştıktan sonraaaaaa












Ertesi gün doktordan randevu alınıyor ve randevu günün gelmesi bekleniyor.Evettt o gün gelip çattınca ultrason aletinin gösterdiği o harika görüntüye bakıyorum karşımda siyah bir leke bişeye benzemiyor kara kuru bişe ama sanırım o anda hayatımda ik defa dünyanın en güzel gülümsemesi yerleşiyor yüzüme.Kendimi okadar mutlu güzel özel hissediyorum ki.İlk fotoğrafımızı veriyor doktor amcamız.Burda daha 5 haftalığız.

Elimizde ilk fotosu babakıp bakıp gülüyoruz Enis'le.Ve artık herkesle paylaşılıyor.Herkes çok mutlu bizim gibi:))
Şu ana kadar çektirdiğimiz diğer pozlarımız da sırasıyla aşağıdaki gibidir.


Şu an 10 haftamız bitti .
Bi de benim bu aralar ve daha 7,5 ay daha yan gelip yatacak olan kuzumun kıyafetleri bile var.Hemde kimden geldi canım ciğerim minikkuş Asiye teyzemiz benim doğumgünmde öyle güzel bir hediye yollamış ki sadece BAYILDIM.
Paketi alıpta açtığım andan itibaren gülme krizine girdim.Paketten önce cicimi cici bir elbise çıktı.İş yerinde herkes başımda ay ne güzelmişşşş bu deyip bakınırken sonra ben pakette birşey daha olduğunu farkettim ve bi çıkarrtım asıl kahkahayı patlattım çünkü erkek olma ihtimaline karşıda bir slip mayo almış Yerim ben bunları.Çok duygulandım çok beğendim ve çok eğlendik Bugüne kadar hayatımda aldığım en güzel hediyelerden biriydi.Enis ben ve kuzum çok teşekkürediyoruz Asii teyzemiz:)))

        Neyse  teyzeler ,amcalar ,ablalar biz şimdilik kaçıyoruzzz .Özleyin bizi olur mu?

12 yorum:

Burcu dedi ki...

gözünaydın:)))allah tamamına erdirsin inşallah..bambaşka bir heyecan gerçekten..onunla birlikte yeniden doğacaksın..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sen çok tatlı bir annesin, dilerim sağlıkla yavrunu kucagına alırsın

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Sen çok tatlı bir annesin, dilerim sağlıkla yavrunu kucagına alırsın

fashiondiyet dedi ki...

Gözünaydin, ne güzel ve mutlu bi haber. Aldigin ciciler'de pek tatli ;)

U.T dedi ki...

En son ki ultrason fotisinde bariz yüzü yere secde etmiş gibi duruyor :) Derviş annesi mi olacaksın yoksa ? :))

senin fasulye taze fasulye (kız ) gibi duruyor.Bana öyle geldi.Kız olacak.

mismet dedi ki...

burcu;yaaa sanırım öyle olacak herkes öyle diyor:)))

pembeesinti;yaa canımm benim çok teşşekkür ederim.Amin inşallah.çok öpüyorum seni.

fashiondiyet;ihihih dimi cicileri asiye teyzesinden yani minikkuşumuzdan.

umar;yaaa umar dayısı benim içimden geçende kız ama içime doğan erkek bu arada buradaki hatunlar dayımız bayanlar teyzemiz oluyorda.bu arada son fotisinde belli olmuyor ama orada kolu bacağınıda gördük biz hatta ekrana parmakalrımı uzatıp sıkasım gelmişti minnoşumu çok kanım kaynamıştı.fasülye taneside 2.fotosu oluyor:))

minikkus dedi ki...

aahaaha ya ben seni de fasulyeni de çiğ çiğ yerimki <3
allahım mutlulugunuzu daim etsin bitanem, saglıkla kucagınıza alın bebişinizi (tızınızı:D), bir ömür mutlu mesut yaşayın ^_^
darısı da uygun bi zamanda bizim ve isteyenlerin başına olsun iyşallah:)
o elbise giyilecek arkadaşım, erkek de olsa bi kez göriyim üstünde ahahaha:)

Unknown dedi ki...

Yaaaaaa :) ne kadar güzel bir haber bu çok çok mutlu oldum senin adına canım benim, çok da heyecanlandım. Bu güzel haberi bizlerle paylaşman ayrıca mutlu etti. Dilerim herşey gönlünce olur ve bu mutlu dönemi en güzel şekilde yaşarsın :) Tebrikler tatlım..

SvGLove dedi ki...

Hormon dengemin bozuk oldugu bir zamanda okumamaliydim bu post'u! Hem o konusma, hem minigin ilk fotolari, burnumu cektirmeye yetti:) Minikkus'umun etkisinde kalmis olacagim ki, bana da minik bir kiz bize gulumsuyormus gibi geldi;))

Adsız dedi ki...

Gözün aydın :)
Hamile olasım geldı yaa

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Eminim harika bir duygudur...bende nisan gibi çalışmalara başlamak istiyorum, eşime en güzel doğum günü hediyesi olur sanırım...(Allah'ta izin verirse tabi..)tebrık ederim tatlım...;)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

aynı neredeyse...şu test olayı yokmu hiç beklenmedik bir mücize ıle hayatımıza giriyor miniklerimiz...hepimizi bi süre afallatıyor...:) sonra büyüsüne kaptırıyorsun kendini...çok güzel bir günde öğrendik bizde..kandildi o gün unutamayacagım bir tarıh...allah isteyen herkese nasip etsin...slip mayoya bittim bende...bu yaz giydirirsin annesi.. ;)