8/17/2012

DEFOL GİT BAŞIMDAN POLYANNA



           O herşeyin olumlu tarafından bakabilen ,en kötü olaylarda bile kendine mutlu edebilen,hep güler yüzlü nazik olan POLYANNA’nın ben ağızına lapakla tüküreyim.Onu idol aldık,mutlu olduğumuzu sandık ,iyi halt etik.Şunu çok ama çok iyi anladım ki ben nazik ince oldukça hatta çok ince ince düşündükçe Böyle hertarafıma gövdesi kalın mı kalın uçu ince mi ince kup kuru giren girdi işte, anlayın.
           Arkadaş sokan yaranır lafı o kadar doğru bir laf ki.Yıllarca salak gibi hatır gönül dedik büyük saygı dedik,arkadaş üzgün dedik,Allah Allah yok yok öyle demek istememiştir boş anına gelmiştir dedik durduk.Meğersem kandırmışım kendimi.Salağım.
                Artık ilgi alanımdaki insanlar o böyle lafı ince ince sokarlar nasıl girdiğini anlamaz bide oh çok şükür dersin ,herşeyler tekelindedir senin düşündüğünü ama diline koymadığını yada bir kez başbaşa söylediğini daha sonra kendi fikriymiş ilk kez aklına gelmiş gibi ortaya atar sende saf saf e ben de böle düşünmüştüm dediğinde utanmadan sıkılmadan ar namus olmadan ahahah ne kadar özentisin deyip bide aşağılar ya seni.Bir de sen hep hoşgörülü şaka kaldıran güleryüzlüsün herkes sana her bok,saçma sapan her şakayı yapar da herkesle kendine gülersinnn okadar enginleşirsin ama aynı kişiye gidipte daha basit bir şey dersin de üstüne köpek gibi saldırır aygır gibi suratını sallandırır.Herkesin en iyi arkadaşı görünür özentidir ama nerde laf oraya kayar ,nerde ortam oraya kaçar ama yinede senin en iyi arkadaşındır ya ,senden aldığını başkasına satar aman bak kimse bilmiyor der ama aslında herkes biliyordur.herkese kendini özel hissettirir ama bi bok değilsindir.herşeyi ben bilirim havasındadır kibir hat safhada mütevazilik yerlerde yaptığı iyilikte gizli saklı değil ortada olan insanlar size diyorum her bokunuza özeniyorum artık.
                Artık bilmiyorum hamilelikten mi nedir hormanal mi kafayı yedim.Haksızlığa zaten gelemezdim şimdi hiç gelemiyorum ,Artık hiç de nazik ince duyarlı olamıcam bana gelene kadar kaşıya gelsin dicem.valla bende lafları sokup sokup asla alttan almayıp ohhh şöyle ayağımı uzatıp izlicem.
                Böyle sahte riyakar yalancı yalaka mı yalaka insanlardan nefret ötesi nefret ediyorum ama bakıyorum da onlar gayet daha mutlu .Size diyorum iğrenç yalaka ne oldum delisi sonradan görme ,riyakar ,burnu havada maymunellalar o burnunuzu kıçınıza sokacam.Gitti o salak saf suskun saygılı sevgili mehtap .Öldürdünüz.Hadi bakalım hepinizi helvamı yemeye bekliyorum içinde enfes ağzınıza layık yılanlar çiyanlar pislikler olacak.AFİYET OLSUN.

9 yorum:

pembe mor alg dedi ki...

ağzına sağlık ama sinirlenme kuzm bebişimzde etkilenir çnkü bende önceden öleydm sus puss şimdi çirkefle çirkef olcan o dilden anlıolar çnkü

minikkus dedi ki...

birisi fena halde kızmış birilerine sanki hı? canım benim atalarımız bişey diyosa vardır bi hikmeti. boşuna mı demişler "deveye diken, insana miken yaranır" diye. gercekten de öyle. sen her dediklerine kafa sallarsan, tamam dersen, alttan alırsan, bu en iyi insan evladı bile olsa bi yerde bu mantıkta calısmaya baslıyo kafası ve ister istemez iyi niyeti suistimal etmeye dönüyo olayın boyutu. o yüzden sen hep kaçan ol, bırak onlar kovalasın seni, yakalamaya calışsın. polyana diye bişey yok zaten, o sadece insanları uyutmak icin uydurulmuş bi hikaye. gerçek hayatta yemiyo polyanacılık;)
şimdi hormonlarına fazla kapılıp sinirlerini hoplatma, bebişe de kendine de zarar verme, bırak herkes kendi ininde kendini yesin bebişim. dert etme sen;)

Chilek dedi ki...

Canım ben de ara ara bu duruma geliyorum. Sonra diyorum ki onlarda öyle yapacak bir şey yok. Şöyle düşün içleri o kadar zehirli ki yetmiyor zehirleri dışarı akıyor. Uzun vadede bakmak lazım keskin sirke küpüne zarar. Yoksa her yerde onlar her an sınıyorlar bizi. Biz onlara benzemedikçe onlara dünya daha da zor inan bana. Bu kadar zehirle çok yaşamaz çünkü insan. Derin bir nefes alıyoruz ve bibişimize odaklanıyoruz şimdi hemen bir de kocaman gülümsüyoruz <33

Adsız dedi ki...

Hormonlar tek başına bu patlamayı yaşatmaz tabii ki,yeğenim aramıza katılsın da bir rakı içelim senle.

Yılanlı çıyanlı helva iyi fikirmiş bu arada. Bir ara tarifini yazsana :)

Buğra

U.T dedi ki...

anoooo kaçııınnn :))

kız seni bu kadar kızdıran maymunelle (kesin başka bir dişicandır.)maymunlar cehennemine shuttingen olsun.

Ben haber vermek için geldim.O zapıtık herif gitti.

Blogumu revize ettim.Takip Listenden revize edebilir misin ?

Teşekkürler

Umar

www.antinkuntinfoto.blogspot.com

nurhayat dedi ki...

Bence siz o güzel kalbinizi bozmayın ama bu maymunelladan bir an önce uzaklaşın. Önce mesafe sonra tamamen uzaklık.. Ben de eliyorum çevremdekileri böyle. Güzel düşüncelere ihtiyaç var lütfen bozulmayın. Karşınıza mutlaka sizin gibiler de çıkacaktır.

Blogger Bolat dedi ki...

Bence nezaketini ve terbiyeni koru, diğerlerine benzeme kötü ve habis huyla yarış olmaz, seni seviyoruz, dert etme alemi :))Hade bakalım kendine de iyi bak :)

umar dedi ki...

pışşttt...

geçti mi sinirin ? :)

bizim yeğen nasıl ? hadi girsene bir post özletme yahu sende.

Unknown dedi ki...

askım sen neye kime kızdıysan...s...et bebeim...en önemli sensin, eşin ve bebein...bunun dısı yalan dünya....seni cok seviyorum....güzel haberlerini bekliyrum,bi süre yoktum artık geri döndüm...postlarını bekliycem..dikkatimi cekti neden foto koymuyorsun...koysna boyle tatlı tatlı? onun da kendi içinde bir modası var askım...taytlar,uzun tunikler vs..,,,