11/23/2012

SIKILAN BAKSIN.

      Sıkıldım sıkıldım sıkıldım .Hamilelikten değil ama her gün ne giyeceğim derdinden.
Yine de yaza göre daha şanslıyım aslında uzun tunikler , taytlar ve çizmeler hayat kurtarıcı.
Bugün 26 haftamız bitiyor hamilelikte ve bende kocaman bir karın leğen kadar bir basen ördek gibi bir görüntü ve o öredeğin pati pati yürüyüşü var.
      Herkes yalan söyleyebilir ama ah şu aynalar yok mu hiç lafını esirgemeden suratına pat pat her gerçeği vuruyor vallahi.
    Yazık vallahi bana,her gün alış veriş sitelerini açıp açıp bu yılın trendlerine salya akıtıyorum.Zayıf incecik hatunlar bana ciğer gibi geliyor.Bu arayışlar içinde yeni yeni siteler keşfediyorum. Alamayacağım halde ay şunu da alsam  36 bedeni nasıl olsa zayıflayacağım tekrar diyerek hayal kuruyorum ama nanay hadi zayıflayamazsam  en küçüğü 34 en büyüğü 36 beden olan dopdolu olan geçici olarak ücretsiz izin verilmiş kocaa bir dolap ve  en büyük boy iki hurcum arasına o el kadar şeyleride atıp zaten altüst olmuş dünyamda daha büyük depremler yaratamam deyip vaz geçiyorum.Hele o ayakkabılarım aman Allahım hiç biri mi olmaz sakın bana sizde demeyin 'üzgünüm ama hamilelikten sonra ayaklar 1 numara büyük kalıyor'.NNNaayırrrrrrrrrrrrrrr.hem daha giyemediğim ayakkabılarım var hem de zaten 39 numara olan ayaklarım daha ne kadar büyüyebilir.Kabusa Bak.Vallahi evde bir servet yatıyor.Aç gözlü kurt arkadaşlarım kapılarda ancak ben öldükten sonra sahip olabilirsinisz diyorum :p  Şaka  maka da onlar benim zayıflamam için amacım.veremem veremem veremem şekerler.
    Neyse bu kadar ağlar sızlarken  Allah korusun erken doğum olsa doğursam giydirecek bir bez parçası bile olmayan oğluma minnoşuma yeni doğan katogorisinden beş parça tulum aldım .Allahım Allahım o ne tatlı el kadar şeyler .Bu arada ateş pahası da .Yaw el kadar parçalar ne fiyatlar ama .Sanırım 1 yıl sonunda benim minnoşun dolap serveti beni ikiye katlar:))Yani her işte bir hayır varmış derken kendime alamadığımın acısını oğlumla çıkaracağım.Annesine yar olmuyor yavrusuna olsun bari dimi.
Tam bu sıralarda bir mail aldım sevgili Eylül.Eylül öncelikle bir indirim sitesiyle haberdar etti bu site http://www.indirimlr.com .Kesinlikle girip bakmanızı tavsiye ediyorum.Ve şöyle güzel bir yarışmaları var .Yılbaşına ait En güzel kombini yapan için güzel hediyeleri var.Dilerseniz Eylülün adresinden http://indirimlr.blogspot.com/ detaylı bilgileri alabilir siniz.Ben Kesinlikle katılmak istiyorum.Yılbaşında giyemeyeceğim ama en azından görüpte içimin yağlarının eridiği elbiselerden bir kombin yapabilirim.Birazda ruhum doysun.Böyle bir yarışma için çok teşekkür ederim Eylülcüm.
        Neyse canlar ,o vakit ben şimdilik kaçar .Kendi koca bedenimde kendi halimde işimi gücüme döneyim.Hepinizi çok sever ve kucaklarım :)))


11 yorum:

Chilek dedi ki...

Hiçte bile o kadar güzelsin ki boşuna sızlanma. Koca göbiş fotoğraflarından buraya da istiyorum ona göre:))

mismet dedi ki...

chilek; bak seni pamuklara sarmalar sararım.sonra sıkar sıkar öperimm.bide koca mideme ahanda çilek varmış burada der indiririm.Böyle güzel sözler ne yalan söyleyim kapanda kısılıp kalmış kadınlığımı okşuyor.ahahahaha kendimi vamp afrodit gibi hissettim şuanda kadınlığım falan derken :))Kuzu en kısa zamanda buraya da şöyle en photoshoplusundan fotiler koyacağım ama TEMBELİMMMM TEMBELL:))neyse sende bukadar sevimli olma bak yerim seni.mucxxxxxxxx

Elidaa dedi ki...

Bu sıralar hamilelere ayrı bir sempatim var valla çok tatlı ve sempatik geliyorlar sizde öylesinizdir :) haksızlık etmeyin kendinize doğumdan sonra toparlanırsınız ufaklık sağlıklı olsunda yeter bence :)

minikkus dedi ki...

öyle büyüdüm, kocaman oldum falan diyince anlamıyoruz biz anacım, fotograf istiyoruz, şöyle geniş basenli koca göbeklisinden. böyle canlandıramıyorum seni kafamda hehehe:P

FiGeN dedi ki...

HİÇ DE BİLEM YAFFF... EMİNİM SANA HAMİLELİK ÇOOOOK YAKIŞMIŞTIR. Bir foto koyda biz de görelim.Hem hiç kilo kalmıyor emin olabilirsin. bak örnek 1-a ben. 45 kilo ile hamile kalıp 80 kg ile hamileliğe son vermişiz biriyim şimdi de 50 kg mım.... dr.um kaç kez kovdu beni kapıdan...tıs tıs yürüyordum ama boğazımdan kesmeye niyetim yoktu... ama hepisi gitti...ye, iç gez boşver bide foto ekle :))) öpüldün.

A.O Bolat dedi ki...

Amaaan taktığın şeye bak, sen bu güzelliğin tadını çıkarmaya bak, insan kaç kere hamile kalır ki!

gözde'nin gözünden dedi ki...

askım foto yaaa, biz seni her halinle sviyoruz...! ama merak ta ediyorz...ne güzel kompozisyonlar yaparsın aslında istesen , sonbahar yapraklarının ortasında, tatlı karnını tutmuşsn elinle, yüzünde o eşsiz gülümsemen....

öpüyorum seni çok

gözde'nin gözünden dedi ki...

askım foto yaaa, biz seni her halinle sviyoruz...! ama merak ta ediyorz...ne güzel kompozisyonlar yaparsın aslında istesen , sonbahar yapraklarının ortasında, tatlı karnını tutmuşsn elinle, yüzünde o eşsiz gülümsemen....

öpüyorum seni çok

U.T dedi ki...

Valla Zayıf incecik hatunlar banada ciğer gibi geliyor :)) Unutturma sana doğumdan sonra indirimde olan spor salonlarının linklerini yollim :)))) Bu arada 40 numara ayakkabılarımdan bir kaç çift yollim mi doğumdan sonra :))))

Seviyoruz seni mismet :)

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

bence keyfını cıkart hamılelıgın ınan bunu bana kım soyledyse haklıymıs hamılelıksahane bısey :)))) gıy taytını cık ohh etek gıy cık mıs :)) dert etme kendını ben kocamannnn olmustum ama kendılıgınden gıttı hepsı hıc dusunmedım bıle :))) sevgıyle dogsun mınnıkkk

e-nsisters' blog dedi ki...

Aman herkes veriyor doğum sorası kiloları sen mi veremeyeceksin diyerek gazlıyorum hadi bakalım :)))