1/20/2013

34 HAFTAYI DEVİRDİK:)))

    

       Evet devirdik mi artık koskoca 34 haftayı kaldımı 6 hafta .İçimdeki mucize hergün kendini başka bir şekilde hissettiriyor.Bugün yaptığı haraketlerin dün yaptıklarıyla alakası bile yok.Çok ilginç ama evet hergün bebeğimi başka bir şekilde hissediyorum iki hafta önceki halinin bugünle alakası yok.Anne olanlar bilirler bu duyguyu.Özel bir durumdan dolayı anne olamayanlara diyeceğim bir şey yok ama anneliği keyfi olarak bekletenler çok ama çok şey kaçırıyorsunuz.Bence şuan itibari ile koşun uykuya:)))
        Keşke kelimeler cümleler yetsede anlatabilsem duygularımı ne hissettiğimi.Tarifsiz masal tadında pespembe.Bazen meleğimin hareketsiz olduğunu hissediyorum.Büyük bir panik yaşıyorum ve sanki o bunu hissedip hemen hopp bir tekme  'Korkma anne ben burdayım 'der gibi.
        Bide hani derler ya Cennet Anaların Ayağının Altındadır diye.Evet gerçektende cennet birilerine karşılıksız bahşedilecekse o da analardır.Neden mi daha ilerisini henüz bilemiyorum ama şuan kilerde bile şimdiden meleğim için bir çok şeye katlanıyorum.Pes ettiğim anda onun bir tek haraketi siliyor herşeyi.Artık uykusuz gecelere çoktan karıştım.Gece en az 4 kez WC , 8 bardak su.1 saat yatak odasında 1 saat oturma odasında uyumaya çalışma çabaları,ateş basmaları ,sıcaktan dolayı çekilen uykusuzluk.Sabah ezan sesiyle uyuduğunda saat 6 da çalan hadi kalk işe git diye bağıran telefon alarmı.Şiş gözlerle uykusuz gidilen işte masa başında çekilen korkunç sırt ağrıları.Aman bunlar sakın korkutmasın hepsine katlanılıyor.Hani doğuranlar derler ya bir gülüşü herşeye bedel tüm yaşadığın olumsuzluğu unutmak için.Unutuyorsun.gerçektende.Onun içimdeki bir kıpırtısı ,Onu kollarıma alacağım göreceğim heyecanı çekilen her acıya her sıkıntıya bedel.
        Bi de asla mağazadan birşey alırken hiç bukadar mutlu istekli heyecanlı olmamıştım.Ona aldığım her kıyafette içindeyken meleğimi hayal edip ona bir an önce sağlıkla sıhhatle kavuşmak istiyorum.
      Neyse şimdilik bukadar,E hadi kuzumla benden hoş vakitler:))))
                                               (Bu fotoğraflarda 30 haftalıkken)












6 yorum:

üzüm kuşu dedi ki...

anamm maşşallah ilk fotolardan anlayamadım ama yan fotolarında maşşallah dedim Allah sağlıklı sıhhatli kavuşmayı nasip etsin:)

mismet dedi ki...

cemre; sağol cemrecim.kocaman olduk vallahi.bide canlısını görsen:))))

minikkus dedi ki...

maşallah size!
bi avazda dogur mu derler ne derler, hah işte ondan bebegim :)

ayca dedi ki...

allah bir nefeste kurtarsın :)

Duygu Senyurek dedi ki...

ay kujum maşallah geleceğimi görüyorum=)
nasıl kocman olmş göbüş ama fazla kilo almmaşısın.
ben daha 4 aylık 9 kilo aldım.
ilk aylar çok zordu benim tüp bebek olduğu için ohss ye yakalandım=(
24 saat yattım.
bakma sen blog fotolarına onlar öncedne stokluydu=)
kız ayakkabıyı foto için giydiminan burda hava adanadadan güzel=)
dikkat ediyorum kujum merak etme.
özlelikle çok ozr olunca insan daha çok ediyor ama ben herşeyin hayırlısı diyen çok titizlenmeyen gereğini yapan biriyim=)
ay çok az kaldı doğpumuna heyecanlı mısın?
ben senin yerine heyecanlandım=)
sevgiler öperimm

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

allahım yerim seni ben! cok tatlısın sen mehtapcım ya...nasıl yakısıyordu koca göbüş sana...yani şimdi bende mi böyle olucam??? top gibi kocaman bir göbüşşşüm mü olcak?? hayy allah düşünüyorum da kendimi gülesim gelıyor :) ne güzel günler dimi hamılelık? hamıleliğin en gzl yanı bu olsa gerek...hamılesin diye ayrı bır ilgi alaka oluyor herkes tarafından :) bol bol keyfini çıkarayım bu güğnlerimin en iyisi... :)